Administrativ medarbejder med funktion som faglig teamkoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder med funktion som faglig teamkoordinator søges til ældreområdet i Favrskov Kommune

Vi søger en erfaren og fagligt dygtig administrativ medarbejder med funktion som faglig teamkoordinator, gerne med kommunomuddannelsen, men det er ikke et krav. Stillingen er på 30-37 timer, med daglig base på Plejecenter Hinneruplund i Hinnerup indtil videre. Administrationen på ældreområdet står over for en organisatorisk forandring med ny ledelsesstruktur pr. 1. maj 2024, hvorefter mødested kan ændre sig. Stillingen som administrativ medarbejder med funktion som faglig teamkoordinator er nyoprettet ifm. ny organisering på det administrative område.

På ældreområdet i Favrskov Kommune har vi særlig fokus på at udvikle:

  • administrativ faglig kvalitet
  • en attraktiv arbejdsplads og høj trivsel
  • ensartethed og struktur
  • vi er ”sammen om” kerneopgaven.

Du bliver en del af et stærkt og erfarent administrativt team på seks administrative medarbejdere, der værdsætter høj faglighed i opgaveløsningen og vores samarbejde på tværs af teamet. Vi varetager administrative opgaver på tværs af hele ældreområdet, hvilket omfatter fx kommunens syv plejecentre, hjemmeplejen, sygepleje, Favrskov Madservice, trænings- og aktivitetsområder mv. Derfor skal du forvente kørsel til andre destinationer i kommunen i forbindelse med samarbejde omkring de tværgående opgaver. Der ydes befordringsgodtgørelse efter gældende regler.

Funktionen som faglig teamkoordinator for administrationen på ældreområdet er ny, og du vil få mulighed for sammen med teamet og lederen af området at udvikle opgaveporteføljen og funktionen.

Som faglig teamkoordinator har du administrative opgaver i teamet og funktionen som faglig teamkoordinator i det administrative team, der indeholder blandt andet koordinering af opgaver, bogføring, fakturering, indkøb i vores kommunale indkøbssystem, flådestyring, ad hoc-opgaver og faste teammøder med det administrative team og sparring med områdeleder.

Vi søger dig,
  • som har stærke relationelle kompetencer
  • som er god til at samarbejde på tværs af faggrupper
  • som kan se meningen med teamsamarbejde
  • som er forandrings- og omstillingsparat i en dynamisk organisation
  • som arbejder selvstændigt, organiseret og tager ansvar for opgaveløsning sammen med kollegaer
  • som har kendskab til arbejdet i en politisk ledet organisation
  • som er rutineret IT-bruger med indgående kendskab til Officepakken og gerne med kendskab til systemerne GO og økonomisystemet KMD OPUS.

Vi tilbyder
  • et spændende og afvekslende arbejde, hvor du vil være i kontakt med mange forskellige mennesker internt og organisatorisk
  • indflydelse på arbejdsopgaver og udvikling af det faglige administrative område
  • en glad kollegagruppe i et stærkt fagligt fællesskab, som hjælper hinanden
  • grundig oplæring og introduktion
  • faglige og personlige udviklingsmuligheder.

Yderligere oplysninger
Ansøgningen sendes elektronisk via linket senest den 15. december 2023. Stillingen ønskes besat den 1. februar 2024.

Samtaler afholdes den 21. december 2023 fra middag og frem.

Løn efter gældende overenskomst.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Anette Eriksen tlf: 60 54 84 05, mail: aer@favrskov.dk.

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ældreområdet, Herredsvej, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949195

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet