Bliv administrativ koordinator tæt på ledelsen i en dynamisk og serviceorienteret kommune

dato

Vi tilbyder en spændende stilling tæt på den administrative topledelse.

Du er positiv, imødekommende og har et stort servicegen. Du trives med at løse afvekslende administrative opgaver som mødeplanlægning og forberedelse af mødemateriale, tilrettelæggelse af introduktionsforløb for nye ledere, deltagelse i valg, planlægning og koordinering af en lang række arrangementer fx grundlovsceremonier, medarbejderintroduktion, flagdag og meget mere.

Du er grundig i din opgaveløsning og kan bevare overblikket i et åbent kontormiljø med stor ”trafik”.

Du har også let ved at indgå i forskellige samarbejdsrelationer, og kan samtidig arbejde selvstændigt og med stor driftssikkerhed og præcision.

Hvis det lyder, som noget du kan svare ja til – så kan vi kun opfodre dig til at søge.

Dine opgaver

  • Mødeplanlægning og forberedelse af mødemateriale
  • Planlægning af lederintroduktionsforløb og medarbejderintroduktionsmøder
  • Koordinering og planlægning af forskellige arrangementer
  • Deltagelse i opgaver vedr. afvikling af valg og folkeafstemninger
  • Ad hoc-opgaver for borgmesteren, kommunaldirektøren og sekretariatschefen.

Dine kvalifikationer
Du har en relevant kontoruddannelse og erfaring med administrative opgaver og kontorrutiner – gerne fra arbejdet i en kommune eller en anden politisk organisation.

Herudover er du:
  • positiv, udadvendt og har let ved at indgå i forskellige samarbejdsrelationer
  • struktureret, serviceorienteret og grundig
  • god til at følge op på opgaverne og at få dem afsluttet til tiden
  • god til at arbejde effektivt i et åbent kontormiljø med stor ”trafik”

Om arbejdspladsen
Vi tilbyder et job med:
  • Personlige og faglige udfordringer
  • Fleksible arbejdsforhold
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone
  • Løbende kompetenceudvikling
Arbejdsstedet er administrationsbygningen i Hinnerup.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om stillingen, ansættelsesprocessen, Favrskov Kommune og Borgmestersekretariat og HR i stillingsprofilen, som du finder her: Administrativ medarbejder | Favrskov.dk

Søg jobbet
Send din ansøgning via linket her på siden.

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Borgmestersekretariat og HR, Skovvej, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cc9f312b-4b95-4314-9ee3-346686788cb6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet