Drømmer du om nye udfordringer efter sommerferien? Så er heldet med dig - for vi søger en lægesekretær til Akutafdelingen, Aarhus Universitetshospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores afdeling er i konstant udvikling, og derfor har du nu muligheden for at blive en del af vores team. 

Så har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende akutafdeling – den største i Region Midtjylland? 

Drømmer du om mere luft og frihed i hverdagen? 

Trives du med mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider? 

Kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende, præhospitalet og politi? 

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så er det dig, vi har brug for. 

Vi søger en lægesekretær til Akutafdelingen på Aarhus Universitetshospital pr. 1. oktober 2023 eller efter aftale. 
 

Akutafdelingen er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. 

Det betyder et stort flow og uforudsigelige dage. 

Lægesekretærene i Akutafdelingen er i front og har omskiftelige dage med mange henvendelser og opgaver, der skal løses nu og her.

Du skal derfor være dygtig til at prioritere, bevare overblikket og ikke mindst synes, at det er spændende, at opgaverne er så varierende. 

Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser/funktioner, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med. 

Vi har funktioner i Akutkoordinationen, Traumecenteret, Receptionen, Skadestuen, Dagklinikken, Voksenafsnit 1 & 2, Akut Børn samt Akut Psykiatri. 

Du har mulighed for selv at være med til at vælge og kombinere, hvilke funktioner, du gerne vil varetage ud fra dine ønsker og kompetencer. 


Dine primære arbejdsopgaver bliver

  • den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre faggrupper
  • at være den røde tråd i det tværfaglige arbejde mellem læger, sygeplejersker, serviceassistenter m.fl.
  • skrivning af stort set alle specialer
  • besvarelse af telefoniske henvendelser
  • booking af kontroltider
  • arbejde i EPJ, Klinisk Logistik, ADO, PPJ og Lægevagtssystemet


Du får engagerede lægesekretærkolleger mellem 23 og 73 år, og vi bidrager alle til teamet med vores kompetencer og styrke af forskelligheder. 

Vi har en uhøjtidelig tone og et godt humør, og vi prioriterer højt, at vores samarbejde er bygget op omkring tillidsfulde relationer og psykologisk tryghed. 


I Akutafdelingen er lægesekretærene naturligvis på arbejde 24/7/365, da der er brug for vores faglighed og kompetencer. 

Det betyder derfor, at du får skiftende arbejdstider; dagvagter, aftenvagter, nattevagter, weekend- og helligdagsvagter. 

Vi tilstræber, at alle får de vagter, de ønsker, og alle har medansvar for at lægge deres egen vagtplan.

De fleste har en kombination af forskellige vagttyper, men dette er ikke et krav.

Vi arbejder 3 weekender på en 8 ugers vagtplan. 

Vi anvender MinPlan, og her kan du lægge din egen ønskeplan, som vagtplanlæggeren efterfølgende samstemmer med dine kollegers ønskeplaner. 

Vi hjælper hinanden og bytter også gerne vagter, så alle så vidt muligt får deres ønsker opfyldt.


Vi forventer, at du

  • er lige netop dig - og bidrager med dine særlige kompetencer
  • er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og meget gerne med kendskab til EPJ
  • vil bidrage aktivt til et godt arbejdsmiljø for alle
  • kan holde hovedet koldt i en travl hverdag
  • er serviceminded og imødekommende
  • har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver
  • kan lide at to dage ikke er ens



Yderligere oplysninger om stillingen:

Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Rikke Harvey på 2023 4260 eller riharv@rm.dk – eller lægesekretær og tillidsrepræsentant Sanne Rydahl på 2446 4806 eller sanryd@rm.dk

Du er også meget velkommen til at besøge os i Akutafdelingen. 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst indgået mellem Danske Regioner og HK. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. 

Stillingen er med ansættelse pr. 1. oktober 2023 eller efter aftale. 

Ansøgningsfrist den 18. august 2023. 

Ansættelsessamtaler forventes afviklet den 23. og 24. august 2023.


Vi glæder os til at høre fra dig. 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/drommer-du-om-nye-udfordringer-efter-sommerferien-sa-er-heldet-med-dig-for-vi/9aklz5/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet