BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunderådgiver til landets bedste Kundecenter
Landets bedste Kundecenter søger en Kunderådgiver
Vil du have et sjovt job med masser af gode kunder og kollegaer, så er vi nu på udkig efter en ny kollega til vores kundecenter. Vores opgave er kort fortalt, at levere fremragende (IT & Tech) support & service til vores kunder og vi er meget stolte af at vores 5 stjerner på TrustPilot :)
Bliv en del af Duka\'s Kundecenter!
- Vi søger en glad og udadvendt kollega, fyldt med energi og klar til at hjælpe vores kunder i telefonen og på vores online platforme.
- Vores Kundecenter er et af de vigtigste områder i virksomheden, og her vil du komme til at spille en central rolle. Du skal have lyst til at arbejde selvstændigt og du skal have selvtilliden i orden.
- Din rolle er primært (IT+Mobil) kundeservice og mersalgsopgaver til vores glade kunder. Det foregår primær via. telefon samt på e-mail og via chat.
- Din arbejdstid bliver primært i tidsrummet 08.00-16.30 mandag-fredag, og en 10.00-18.00 vagt pr. uge. Du vil have 1 lørdagsvagt hver 5. - 6. uge.
Dine arbejdsområder
- Din vigtigste opgave bliver telefonisk kundebetjening med salg, service- og supporthenvendelser. Du vil opleve en meget stor variation i opgaverne, da vi hjælper vores kunder med stort set alt indenfor hverdagens IT.
- I rollen som kunderådgiver vil du indgå i oplæringsforløb med en mentor tilknyttet din oplæring. Du lærer alt du skal vide om kundeservice, salg, IT og vores forretning.
- Vores kunder har store forventninger og krav til os, og derfor træner vi dig til at levere en salgs- og serviceoplevelse i verdensklasse.
Er du et match med Duka?
Du brænder for at hjælpe andre mennesker
Det vigtigste er at du brænder for god service, elsker variation i opgaverne og er tydelig i din kommunikation på dansk. Derudover regner vi med at:
- Du er glad og udadvendt af natur - din gode energi kan mærkes hos alle du taler med.
- Du har erfaring med kundeservice, salg og kundehåndtering.
- Du elsker at arbejde med og hjælpe kunderne.
- Du er lærenem og har et højt drive.
- Du er i stand til at arbejde selvstændigt og med en god portion selvtillid.
- Du er flydende på dansk - både i tale og skrift, så du kan kommunikere ubesværet med alle vores forskellige kunder. Det er et stort plus, hvis du har en naturlig interesseret i forretning og IT. Uanset lærer vi dig alt du har brug for at vide, så du får succes med opgaverne.
Hos os er et job mere end bare et job. Du kan blive en del af et team med mange kompetencer og forskellige baggrunde, hvor alle deler viden og udvikler sig, hver dag. Vi tilbyder ikke kun fast løn og personalegoder, men også en lækker frokostordning, provision, bonus, og et socialt arbejdsmiljø med fredagsbar, sommerfester og interne konkurrencer. Og selvfølgelig masser af mulighed for personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder et arbejde, hvor der er frihed under ansvar, så vi forventer også at du er mødestabil og tager ansvar for dig selv og for dit job.
Vi holder til i OmegaParken i Søften nær Århus N lige ved motorvejen og med busrute 200 lige til døren
Mød vores team og se vores kontorer lige her
Har vi fanget din interesse?
Så glæder vi os til at høre fra dig! Vi kalder kandidater ind løbende.
Skal du betragtning til et job hos os skal du vide, at vi altid trækker job referencer, altid undersøger personprofiler og altid gennemfører 2 jobsamtaler.
Har du spørgsmål så skriv til vores HR Manager Henrik på hbo@duka.dk & se mere om vores virksomhed på http://duka.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022825