Leder til Kontrolcenter på Aarhus Universitetshospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at få ansvaret for Aarhus Universitetshospitals tekniske Kontrolcenter, og trives du i et tværfagligt samarbejde med forskellige faggrupper?

Kan du svare ja til ovenstående, kan du nu blive den nye dynamiske og serviceorienterede funktionsleder af Aarhus Universitetshospitals tekniske Kontrolcenter.


 
 
Kontrolcenterets ansvarsområder

Som leder af Kontrolcenteret vil du få driftsansvar for overvågningen af hospitalets bygningsmasse og tekniske bygningsinstallationer.

Kontrolcenteret overvåger og monitorerer de tekniske systemer og forsyninger på Aarhus Universitetshospitals 560.000 m2 store bygningsmasse, samt bistår med hurtig indsats og afhjælpning af akut opståede tekniske problemer i aften- og nattetimer.

Kontrolcentreret har også ansvar for aktivering ved ankomst og afgang af redningshelikoptere. 

I beredskabssituationer f.eks. brand eller ved svigt i vitale forsyninger, såsom el, vand, varme, køl og medicinske gasser er Kontrolcenterets funktion helt afgørende for koordinering af indsats, retableringsaktiviteter og statusrapporteringer til beredskabsleder. 

Stillingens indhold
Du skal have lyst til at arbejde med hospitalsdrift, flair for god kundekontakt og kunne samarbejde tværfagligt, da berøringsfladen på hospitalet er meget stor.

Du vil indgå i den daglige ledelse af 11 faste medarbejdere samt ca. 10 afløsere, der bemander Kontrolcenteret 24/7 alle årets dage. 

Du vil udover at få drift- og ledelsesansvar for Kontrolcenter også få ansvar for at udarbejde forslag til udvikling af nye indsatsområder og gennemførelse af mindre projekter. Ligeledes er det funktionslederens ansvar, at Kontrolcenteret lever op til afdelingens standard og kvalitetssikring samt gældende lovgivning.

Vi forventer, at du:

  • har min. 5 - 10 års ledererfaring.
  • har erfaring med holddrift og vagtplanlægning af skiftehold 24/7 365.
  • har en teknisk baggrund - gerne mellemlang videregående uddannelse.
  • har godt kendskab til bygningsovervågningssystemer som ABA, AIA, TVO, CTS mv.
  • er serviceminded, robust af natur og åben overfor at tage initiativ samt at skabe overblik.

 Du kan forvente:

  • Uddelegering af ansvar og kompetence.
  • Et krævende udfordrende job med vægt på personlige udviklingsmuligheder og daglig kontakt med mange forskellige mennesker og samspil mellem medarbejdere.
  • En travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og stigende krav til kvalitetssikring og dokumentation. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 

Ugentlig arbejdstid er 37 timer

 

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til sektionsleder Bjørn Junge på tlf. 2388 2322 eller teknisk souschef Ole Bjerregaard Jacobsen på tlf. 5152 3476.

 

Du søger jobbet ved at klikke på linket ”Ansøg” herunder.

 

Ansøgningsfrist:            8. august 2023

Ansættelsessamtaler:   uge 33 2023

Tiltrædelse:                    1. oktober 2023 eller snarest efter aftale

Hovedtjenestested:       Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

 

Teknisk Afdeling er en del af Aarhus Universitetshospital under Region Midtjylland, og vi er fordelt på 3 matrikler – se hjemmesiden www.auh.dk

 

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/leder-til-kontrolcenter-pa-aarhus-universitetshospital/p4c61z/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853287

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet