Løn- og økonomimedarbejder til Specialområde Udviklingshandicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en særlig interesse i opgaver inden for lønadministration? Er du både til tal og til mennesker, og vil du være en del af en organisation, hvor både drift og udvikling er en del af hverdagen? Er du god til at formidle din viden og finde løsninger sammen med andre? Og trives du i et job med varierende opgaver, ansvar og indflydelse på din arbejdsdag?
Så er du måske den nye kollega, vi søger til vores Sekretariat i Specialområde Udviklingshandicap i Hinnerup.

I sekretariat løser vi forskelligartede opgaver, som understøtter den daglige drift og udvikling af specialområdets 5 tilbud. Sekretariatets medarbejdere er hhv. administrative medarbejdere og faglige konsulenter.
Vi har fokus på at stille det stærkeste hold og bruge de bedste kompetencer til at løse en opgave. Du vil referere til Administrationslederen.

 
Vi tilbyder

  • Et alsidigt job med mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En afvekslende hverdag, gode og engagerede kollegaer og mange forskellige opgaver.
  • Mulighed for at være med til at forme opgaveløsningen og teamværdierne i de to teams
  • God introduktion med mentorordning
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der gives frihed under ansvar og er en positiv stemning med plads til humor

Vi søger en løn- og økonomimedarbejder, som i sin opgavevareportefølje hovedsagelig vil have opgaver indenfor lønadministration og samtidig løse en mindre del opgaver i vores økonomiteam. 

Vi forventer, at du kan varetage følgende opgaver

  • Personaleadministrative opgaver, som oprettelse i SD, løbende ændringer i ansættelsesforholdet m.m.
  • Beregning af anciennitet 
  • Bestil straffeattest 
  • Udarbejd lønudspil 
  • Udarbejd ansættelsesbreve
  • Indrykning af stillingsannoncer i Emply
  • Samarbejde internt med ledelsen på de enkelte tilbud, og med de øvrige ansatte i sekretariatet
  • Samarbejde eksternt med ansatte med lignende opgaveportefølje i Regionen samt ansatte i centrale stabe
  • Økonomi opgaver, som daglig bogføring og fakturering m.v. af diverse bilag
  • Disponeringer og afstemninger
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi søger en ny kollega, som

  • er kontoruddannet med Offentlig Administration som speciale, men vi er åbne for, at du kan have en anden relevant uddannelse
  • har erfaring med lønopgaver og interesse for økonomiopgaver 
  • har erfaringer indenfor Silkeborg Data og ØS-indsigt men ikke et krav
  • har erfaring med at arbejde i journaliseringssystemer (gerne i ESDH men ikke et krav)
  • kommunikerer på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt
  • er en erfaren bruger af office pakken, herunder specielt i excel
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt, men også indgå i et konstruktivt samarbejde både internt i SUA og eksternt med øvrige samarbejdspartnere
  • er serviceminded, driftssikker, struktureret og detaljeret i din arbejdsform
  • bidrager til en stærk VI-kultur i det professionelle fællesskab om kerneopgaven i SUA

Om Specialområde Udviklingshandicap

Specialområde Udviklingshandicap er ét af otte specialområder inden for Region Midtjyllands specialiserede socialområde. Specialområde Udviklingshandicap leverer højtspecialiserede indsatser på voksenområdet, og arbejder ud fra et værdisæt om, at borgerne har så stor indflydelse på eget liv som muligt. Dette er drivkraften i indsatsen, hvor vi bruger borgernes egne ressourcer og vores viden om støttebehov til at tilrettelægge indsatsen.

Specialområde Udviklingshandicap består af fem som geografisk er spredt over regionen: Bygmarken (Hedensted), Grankoglen (Allingåbro), Gårdene (Paderup), Mosetoft (Viborg) og Nørholm (Herning). Vi har døgntilbud til omkring 110 borgere. Der er et samlet medarbejderantal på omkring 350 medarbejdere, som primært er pædagoger, omsorgsmedhjælpere samt en række sundhedsfaglige medarbejdere. 

Hovedmålgrupperne er voksne borgere med udviklingshæmning, som kan have forskellige psykiatriske tillægsproblematikker eller komplekse udviklingsforstyrrelser. En del af borgerne er kriminalitetstruede eller har en dom. 

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og organisationen. Stillingen er omfattet af reglerne for ny løn.

Der vil blive indhentet reference og straffeattest inden endeligansættelse.

Vi forventer, at du har kørekort og adgang til egen bil.

Yderligere oplysninger om organisationen

For yderligere information om Specialområde Udviklingshandicap henvises til vores hjemmeside: www.sua.rm.dk 

Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefsekretær Christina Borgstrøm Paulick (tlf. +45 2962 5468) eller Administrationsleder Maya Jepsen (tlf. +45 3029 3818). 

Om rekrutteringsproceduren

Ansøgningsfrist: Søndag den 23. juni 2024

Tiltrædelse: Den 1. august 2024 eller snarest derefter. 

Samtaler forventes afholdt løbende.


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Samsøvej 10, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet