Løn- og personalekonsulent til sekretariatet i Specialområde Udviklingshandicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en særlig interesse i opgaver inden for løn- og personaleaministration? Vil du være en del af en organisation, hvor både drift og udvikling er en del af hverdagen? Er du god til at formidle din viden og finde løsninger sammen med andre? Og trives du i et job med ansvar og indflydelse på din arbejdsdag?

Så er du måske den nye kollega, vi søger til sekretariatet i Specialområde Udviklingshandicap i Hinnerup

Vi løser i sekretariatet opgaver, som understøtter den daglige drift og udvikling af specialområdets fem tilbud. Sekretariatet består af 21 administrative medarbejdere og faglige konsulenter. 
 
Vi tilbyder

  • Et afvekslende job med mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Et stort netværk i organisationen med daglig kontakt til ledere og kollegaer i vores afdelinger og i regionens KoncernHR
  • Mulighed for at være med til at forme opgaveløsninger og udvikle sagsgange 
  • Et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar, en positiv stemning og plads til humor 
  • God introduktion med mentorordning 

Vi søger en løn- og personalekonsulent, som skal varetage driftsopgaver samt rådgive og vejlede omkring overenskomster og aftaler. 

Vi forventer, at du kan varetage 

  • Løn- og personaleadministrative opgaver relateret til ansættelser og løbende ændringer herunder oprettelser, udarbejdelse af lønudspil og ansættelsesbreve, tildelling af adgange, indrykning af stillingsannoncer, journalisering mv.
  • Rådgivning og vejledning omkring løn- og personaleforhold, overenskonster og aftaler 
  • Udvikling af sagsgange og styrket understøttelse af lokale ledere omkring bl.a. lokallønsprocesser og fortolkning af arbejdstidsregler 
  • Samarbejde med kollegaer i løn- og personaleteam, sekretariatet, i vores tilbud, på tværs af socialområdet og i KoncernHR 
  • Kontakt til og forhandlinger med faglige organisationer og tillidsrepræsentanter 

Vi søger en ny kollega, som

  • er kontoruddannet, har en professionsbachelor eller anden relevant uddannelse
  • har erfaring med løn- og personaleadministration, f.eks. løn, overenskomster, ferie- og arbejdstidsaftaler 
  • har flair for tal, systematik og IT 
  • er serviceminded, driftssikker, struktureret og detaljeret i din arbejdsform
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt, men også indgå i et konstruktivt samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere 

Erfaringer med Silkeborg Data og journaliseringssystemet ESDH er en fordel, men ikke et krav. 

 

Om Specialområde Udviklingshandicap

Specialområde Udviklingshandicap er ét af otte specialområder inden for Region Midtjyllands specialiserede socialområde.

 Specialområde Udviklingshandicap består af fem tilbud som geografisk er spredt over regionen: Bygmarken (Hedensted), Grankoglen (Allingåbro), Gårdene (Paderup), Mosetoft (Viborg) og Nørholm (Herning). Vi har døgntilbud til omkring 110 borgere. Der er et samlet medarbejderantal på ca. 350 ansatte, som primært er pædagoger, omsorgsmedhjælpere og en række sundhedsfaglige medarbejdere. 

Målgrupperne er voksne borgere med udviklingshandicap, som kan have forskellige psykiatriske tillægsproblematikker eller komplekse udviklingsforstyrrelser. En del af borgerne er kriminalitetstruede eller har en dom. 

Du kan læse mere på vores hjemmeside: www.sua.rm.dk 

 

Asættelsesvilkår og rekrutteringsporces: 

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling. Der er mulighed for fleksibilitet og indflydelse på arbejdstid og -opgaver. 

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og organisationen. Stillingen er omfattet af reglerne for ny løn.

Vi håber, at du kan starte den 1. oktober eller snarest muligt derefter.

Der er ansøgningsfrist mandag den 12. august. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 14. august. 

Du er velkommen til at kontakte administrationsleder Maya Jepsen på  30293818, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Der vil blive indhentet reference og straffeattest inden ansættelse. 

Vi forventer, at du har kørekort og adgang til egen bil.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Samsøvej 10, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085890

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet