Norsk & dansk talende kollega til Danmarks Bedste Kundecenter søges!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Salgs- & Kunderådgiver til landets bedste Kundecenter

Norsk og dansk talende kolleger søges!

Vi ved godt at det er en lidt frisk overskrift!  Men når vi måned efter måned, år efter år, trækker 5-stjernede anmeldelser hjem, og vores kunder er de mest loyale (og sødeste) i branchen, så er der noget om snakken!

Er du på udkig efter nye udfordringer? Har du erfaring indenfor salg & service over telefonen? Brænder du for at levere en verdensklasse kundeservice i fede omgivelser i vores Kundecenter? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.   

Bliv en del af Dukas Kundecenter!

  • Hos Duka søger vi en udadvendt medarbejder, fyldt med energi til at hjælpe vores kunder i telefonen og på vores online platforme. 
  • Vores opgave er ikke kun at løse så mange kundehenvendelser så muligt, men også at kunderne er 110% tilfredse med vores kundeservice og salgsrådgivning. Faktisk skal de være så glade at at de anbefaler os til venner og familie.
  • Vores Kundecenter er en af de vigtigste områder i vores forretning, og her vil du komme til at spille en central rolle. Du skal derfor kunne arbejde selvstændigt og have selvtilliden i orden.
  • Vores Kundecenter består af 25 fuldtidsansatte og 6 studiejobbere, der servicerer og rådgiver vores kunder på tværs af services og kontaktflader. Vi stiller høje forventninger, men giver samtidig plads til udvikling og en høj grad af frihed. Det kalder vi vores "Hjørneflag" og det fortæller vi meget gerne mere om :)
  • Stillingen er 37 timer om ugen. Vi betjener vores kunder i tidsrummet 09.00-20.00, hvor du vil have en eftermiddags/aftenvagt om ugen, samt en lørdagsvagt ca. 1 gang om måneden

Dine arbejdsområder

I rollen som Salgs- og servicerådgiver vil du indgå i et onboarding forløb, hvor du får en mentor fast tilknyttet din oplæring. Du bliver grundigt oplært, så du lærer alt du skal vide om kundeservice, salg, IT og vores forretning. Vores kunder har store forventninger og krav til os, og derfor vil det være din opgave at levere en salgs- og serviceoplevelse i verdensklasseløsninger. Din primære arbejdsopgave vil telefonisk betjening service- og supporthenvendelser fra vores kunder/abonnenter, samt på mail & chat.

 

Er du et match med vores Kundecenter?

Du får succes hos, hvis du brænder for god service, trives med varierende opgaver og altid vil blive dygtigere. Stillingen kræver at du kan skabe en meningsfuld og tillidfulds dialog med vores kunder, og derfor er det vigtigt, at du er i stand til at sætte dig ind i kundens behov. Derudover regner vi med at:

  • Du har erfaring indenfor kundeservice, salg og kundehåndtering.
  • Du elsker at arbejde med kunder og god til at kommunikere.
  • Du er udadvendt og din gode energi mærkes hos alle du taler med
  • Du er lærenem og har et højt drive.
  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt og med en god portion selvtillid.
  • Det er et stort plus, hvis du har en naturlig interesseret i forretning, købmandskab og IT.
  • Du er flydende på norsk og god på dansk, så du kan kommunikerer ubesværet med alle vores forskellige kunder. 

Et job hos os skal være mere end "bare" et job

  • Du kommer ind i et team hvor vi mixer alder, erfaring og baggrund, og alle hjælper hinanden og alle udvikler sig, hver dag.
  • Et job hvor der er frihed under ansvar. Vores motto er "Det skal være sjovt at komme på arbejde, men vi er her ikke for sjov"
  • Vi har løn og personalegoder i orden, lækker frokostordning, provision, bonus og går op i at dyrke det sociale på arbejdspladsen. Vi har fredagsbar, sommerfester, interne konkurrencer og meget mere.
  • Vi bor i eget domicil i Søften nær Århus N, og vi ved at fede omgivelser bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Har vi fanget din interesse?

Så glæder vi os til at høre fra dig! Vi kalder kandidater ind løbende.

Skal du betragtning til et job hos os skal du vide at vi altid trækker job referencer, altid undersøger personprofiler og altid gennemfører mindst 2 jobsamtaler, for med grundighed følger kvalitet.

 

Har du spørgsmål så skriv til vores HR Manager Henrik på hbo@duka.dk 

Få et glimt af, hvordan vi arbejder hos Duka, her:

& lær mere om os her duka.dk samt på duka.no

Vi glæder os til at høre fra dig! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971462

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet