BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunderådgiver til landets bedste Kundecenter
Norsktalende kollega søges!
- Taler du flydende norsk (og kan kommunikere godt på dansk)?
- Er du på udkig efter nye udfordringer?
- Er du glad for at skabe gode kundeoplevelser og hjælper kunden helt i mål?
Så er det måske dig, vi er på udkig efter :)
Elsker du også glæden ved at hjælpe andre og gøre en forskel? Så skulle du overveje at blive en del af Dukas Kundeteam.
- Vi søger en glad & udadvendt norsktalende medarbejder, fyldt med energi til at hjælpe vores norske kunder i telefonen og på vores online platforme.
- Vores opgave er at kunderne altid er meget tilfredse med vores kundeservice og salgsrådgivning. Faktisk er de så glade at de anbefaler os til venner og familie.
- Vores Kundecenter er en af de vigtigste områder i vores forretning, og her vil du komme til at spille en central rolle. Du skal derfor kunne arbejde selvstændigt og have selvtilliden i orden.
- Vores Kundecenter består af 25 fuldtidsansatte og 6 studiejobbere, som hjælper og rådgiver vores kunder via telefonen, chat og e-mail. Vi giver en høj grad af frihed under ansvar.
- Stillingen kan være deltid eller fuldtid da vi hjælper vores norske kunder primært i tidsrummet 09.00-15.30 mandag til fredag.
Dine arbejdsområder
I rollen som Kunderådgiver, gennemgår du et grundigt introduktionsforløb, hvor du får en mentor fast tilknyttet din oplæring. Du lærer alt du skal vide om kundeservice, IT og vores forretning. Vores kunder har store forventninger og krav til os, og derfor vil det være din opgave at levere en salgs- og serviceoplevelse i verdensklasseløsninger. Din primære arbejdsopgave vil telefonisk betjening service- og supporthenvendelser fra vores kunder/abonnenter, samt på mail & chat.
Vi har det bedste team & sammenhold i branchen. Vores kunder belønner os med 5-stjernede anmeldelser (og er de sødeste kunder du nogensinde kommer til at tale med).
Er du et match med jobbet?
Du får succes med jobbet, hvis du har lyst til at lære og brænder for at hjælpe vores kunder med deres IT dagligdag. Du skal kunne trives med varierende opgaver. Derudover regner vi med at:
- Du taler og skriver fremragende norsk og er OK på dansk, så du kan kommunikerer ubesværet med alle vores forskellige kunder.
- Du har erfaring med kundeservice.
- Du elsker at tale med mennesker.
- Du elsker at lære nye ting.
- Du har en god portion selvtillid.
- Det er et stort plus, hvis du har en naturlig interesse i forretning og IT.
Et job hos os skal være mere end "bare" et job
- Du kommer ind i et team hvor alle hjælper hinanden og alle udvikler sig, hver dag.
- Et job hvor der er frihed under ansvar. Vores motto er "Det skal være sjovt at komme på arbejde, men vi er her ikke for sjov"
- Vi har løn og personalegoder i orden + Du får et fast tillæg for at løse norske kundeopgaver. Derudover har vi (selvfølgelig) personalegoder, en lækker frokostordning.
- Vi har vores egne kontoret i Søften nær Århus N, og vi ved at gode omgivelser og et trygt arbejdsmiljø er vigtigt for teamet og giver den bedste kundeoplevelse.
Har vi fanget din interesse?
Så glæder vi os til at høre fra dig! Vi kalder kandidater ind løbende.
Skal du betragtning til et job hos os skal du vide at vi altid trækker job referencer, altid undersøger personprofiler og altid gennemfører 2 jobsamtaler.
Har du spørgsmål så skriver du bare til vores HR Manager Henrik på hbo@duka.dk
& lær mere om os her https://www.duka.dk samt på duka.no
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022821