Spændende stilling som Teknisk Supporter hos Duka - Bliv en del af Danmarks Bedste Kundecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknisk supporter søges! 

Søger du et arbejde, hvor du hjælper vores kunder og vores team med dine tekniske kompetencer og din servicemindede personlighed? Drømmer om at være en del af et team, med et super stærkt sammenhold? Så skal du lige se her :

Tillid, samarbejde og et stærkt arbejdsmiljø er hovedingredienser i vores arbejde.

Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende dansk IT-service virksomhed, hvor vi har fokus på at hjælpe private kunder med deres digitale hverdag, både på deres computere, smartphones, tablets og mere.

En central funktion i vores Kundecenter er vores Tekniske supportere, som indgår i vores 2nd Level team. Her vil du skulle hjælpe vores kunder samt dine kolleger i Kundecenteret, når der opstår komplicerede tekniske problemstillinger.  I 2nd level funktionen, fungerer man bl.a. som intern support, go-to, problemknuser samt løser kundesager primært via remote desktop.

Herudover spiller vores Tekniske support team en vigtig rolle når vi arbejder med viden, processer, vidensdeling og test af nye produkter og meget andet. Det er også her vi tester og arbejder med nye Kundecenter tools eks. AI baserede værktøjer.

Kernen i det hele: Vi vil levere Danmarks Bedste Kundecenter og have Danmarks Bedste Arbejdsplads. Det har du mulighed for at få en vigtig rolle i.

Duka har 5 stjerner på Trustpilot (kig bare efter selv). Det siger alting om den standard og kvalitet vi giver kunderne.  

Dine hovedopgaver som Tech supporter i vores 2nd level team bliver:

  • At hjælpe vores kunder og kolleger, især med tekniske opgaver og udfordringer.
  • At hjælpe vores kundeserviceteam som Go-To samt at udarbejde vejledninger til teamet, og deltage i træningen.
  • At hjælpe vores værkstedsteam med produktklargøring, værksted og lageropgaver.  

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Et job hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt.
  • Du får grundig oplæring, din egen mentor og kompetenceudvikling fra din første arbejdsdag i vores kundecenter.
  • Du bliver en del af et helt unikt sammenhold i vores team med masser af mulighed for sociale arrangementer og aktiviteter.
  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
  • Du får en fast månedsløn samt adgang vores bonusordning.
  • Du får attraktive goder såsom lækker frokostordning, personalegoder, pensionsordning, sundhedsforsikring og meget andet 

Du kunne være et godt match til jobbet hvis:

  • Du elsker Tech og IT - du ser dig selv som lidt af en IT-nørd 
  • Du er glad for at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab.
  • Du er venlig, hjælpsom og effektiv med opgaverne.
  • Du bidrager til at skabe en god stemning i teamet. Du deler din viden og råber op når du ser en forbedringsmulighed.
  • Du trives godt i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for fantastiske kundeoplevelser. 
  • Du trives også i et teammiljø, hvor vi tør udfordrer og stille forventninger til hinanden.

Det vil være en fordel med erfaring inden for kundeservice eller kontaktcenter arbejde, men det vigtigste er din interesse for IT & Tech plus din imødekommende kundeservice. En del af opgaven vil også være salg og vejledning så kunden får det helt rigtige produkt i indkøbskurven.   Vi regner med at du:

  • Er stærk i opsætning og fejlsøgning på Windows, iOS og Android baseret hardware og software. 
  • Elsker at hjælpe og vejlede andre.
  • Er en man kan regne med som tager ansvar for dig selv og dine opgaver.
  • Er god på dansk i skrift og tale, så du kan kommunikere og vejlede alle vores kunder. 
  • Har lyst til at være en del af Dukas succeshistorie.

Det praktiske!

Vi tilbyder en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, hvor arbejdstiden vil være fordelt primært i tidsrummet 08 - 18 mandag til fredag.   

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden! Vi indkalder til jobsamtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Mød teamet og hør mere om opgaverne her

& lær mere om Duka her   

Vi glæder os til at høre fra dig!  

 

Kort om Duka

Vores kunder vælger Duka, fordi de hellere vil bruge deres tid på at bruge deres IT- og Teleprodukter, frem for skulle bøvle med teknik, endeløse opdateringer, valg af software, sikkerhedspakker og meget andet. Hos Duka guider vi kunderne til en bedre og nemmere digital hverdag og du kan blive en del af teamet der guider, rådgiver og løser tekniske problemer for vores kunder.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet og at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med brede rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Vi regner med at du er klar til at udfylde rammen, lære en masse nyt og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer kunder der så glade at de anbefaler os til familie og venner."

-  Mikkel Degn, CCO Duka

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6054350

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet