Teknisk kundeservice og klargøring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

TechHero søges M/K 

 Vi udvider vores Kundecenter og har brug for en ny TechHero, som en del af vores tekniske support & værksted. 

Vores nye TechHero bliver en del af vores 2nd level team, og jobbets vigtigste opgave er at hjælpe vores kunder og især støtte vores Kundeteam med IT/teknisk snilde, procesforståelse og fremragende kundeoplevelser! Lyder det som dit drømmejob? Så læs videre  

Det kan du allerede 

  • Gode talegaver der skaber gode kundeoplevelser og godt teamwork 
  • God forståelse for forretning, salg og service 
  • Hurtig til at lære nyt 
  • Stærk til IT Tech support i Windows miljøet fordi du enten har lært det, eller du bare er født med talentet 
  • Kan tage fra på opgaverne og klarer tager gerne fat med hardware, installation og klargøring af IT-produkter 

 

Det kan vi lærer dig eller gøre dig dygtigere til 

  • Forretningsforståelse og købmandskab 
  • Tech skills & erfaring med Windows, laptops, tablet, iOS, Android og en masse andet IT 
  • Ansvar og faglig specialisering 
  • Kommunikation  

 

Skriv til os på  hbo@duka.dk med emnet TechHero & vedlæg et par linjer om hvor du skal være vores næste TechHero i Duka! 

 

 Læs mere om os på www.duka.dk - Mød os på Youtube eller LinkedIN 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933747

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet