Tirsdag aften kunne U16-holdet fra Søften GF Fodbold juble, da de triumferede i finalen med en 3-1 sejr over Kolding og sikrede sig titlen som Jyske Mestre 2026. Dette blev en stor afslutning på deres tid i U16-rækken.
Kampen markerede ikke kun en sportslig triumf, men også et kapitelafslutning for holdet, da mange spillere nu tager videre til efterskole og 10. klasse. Klubben udtrykker deres taknemmelighed for oplevelserne og udviklingen, holdet har gennemgået.
Søften GF Fodbold ønsker de nykårede mestre held og lykke fremover og håber på at se spillerne tilbage på banen i fremtiden.
Kilde: Søften GF Fodbold