Gå glad i bad

Foto: Privat. Chrestina Christensen, der oprindeligt er uddannet ergoterapeut, er en af de medarbejdere, der tager på hjemmebesøg
Profilbillede

Gå glad i bad, var der en, der sang engang.

Og man går i bad med ren samvittighed, hvis man har købt badeværelsesinteriøret i Smart Home Hinnerup, for værdierne kvalitet, bæredygtighed, viden og tillid er hemmeligheden bag firmaets succes.

Ordentlige værdier og medarbejdertillid 

Ejeren af SmartHome hedder Palle Bro, og han har med sine medarbejdere etableret et firma med værdierne i orden.
Palle Bro har fået sin medarbejder Chrestina Christensen til at fortælle om firmaet i Hinnerup, der forhandler badekar og toiletter.

Og det er der en meget fin og gennemtænkt årsag til.

Palle Bro har etableret et succesfuldt firma på alle de vigtigste parametre. Han startede firmaet i 2007.
Og et af parametrene var og er medarbejdertillid. Palle er en menneskeklog person. Det kan konstateres. Og denne artikel er det fornemste eksempel. 

Headhuntet ved et lykketræf

Chrestina Christensen er 41 år, og blev uddannet ergoterapeut i 2008.
Hun arbejdede i løntilskud på et plejecenter i Århus kommune, og blev headhuntet af en medarbejder fra SmartHome.

Det skete, ved det man kalder et lykketræf, både for Chrestina Christensen, men også for SmartHome.


Foto: Privat // Douchetoiletterne findes i mange forskellige design afhængigt af behov

Medarbejderen Jan dukkede en dag op på plejecentret for at montere et toilet. 

Han vidste, de havde brug for en i SmartHome til at tage med til en Health- og Rehab-messe. En messe, der fokuserede på de behov og funktioner bad- og toiletfaciliter, skal have på plejecentrene. 

Han kunne se, at Chrestina Christensen som ergoterapeut havde den viden og knowhow om care-sektoren, de havde brug for.
Og Chrestina tog med på messe.

De funktionelle, stilrene produkter

SmartHome hentede ekspertise ind.
Og det har ingen fortrudt. Chrestina fortæller venligt og entusiastisk om virksomheden og de produkter, de fører.

”Vi har fokus på badekar og toiletter, der er funktionelle og passer til folks ergonomiske behov, værdien fra care-sektoren er i baghovedet, og det betyder, at vi fører produkter af høj kvalitet. I dag har vi mere fokus på wellness, luksus og æstetik. Og det gør ikke noget at et bad eller toiletdesign er både funktionelt og stilrent.”

SmartHome har produkter fra Gainsborough, og designet er i top.

”Kunderne er blevet meget opmærksomme på hygiejne, og det er toiletterne fra Douche et godt eksempel på, det er faktisk blevet en luksusoplevelse at sidde på toilet,” siger hun.

Og det er god humor.
Men uanset joken er SmartHomes kvalitet af seriøs karakter.

De sikrer montering af bad og douchetoiletter enten ved fotomateriale eller også eventuelt et teknisk hjemmebesøg, hvor det eksempelvis vurderes, hvilke løsninger, der er lovlige at opsætte og om der er nogle særlige udfordringer, der kan drille i en montage.

Borgerens ønsker og behov i forhold til toilet eller badekar afdækkes med andre ord.

Forunderligt walk-in-badekar og vandbesparende air-spa

”Hvis du ikke har så meget plads på badeværelset, eller er interesseret i en lukket badeløsning, så monterer vi det, der hedder et walk-in-badekar," siger Chrestina og uddyber:

”I mange år har der været fokus på brusebade, men folk har opdaget velværen forbundet med at tage et roligt karbad. Man slapper anderledes af.”

”Man kan få walk-in-badekaret i forskellige størrelser,” siger Chrestina og uddyber.


Foto: Privat // Det funktionelle sidebadekar fås med en dør, der kan åbnes både til højre, venstre og i fodenden af karret.

”Det har en dør, der åbnes enten fodenden eller i højre eller venstre side af bade afhængigt af behov. Og så findes badekarret også med airspa, det vil sige en boblebadsløsning med luft. Der er ingen legionallabakterier fra vandrester og løsningen sparer vand og er bæredygtig.”

Langtidsholdbare løsninger

Bæredygtigheden er altså også en vigtig værdi hos SmartHome, og Christina forklarer om firmaets fokus på netop det:

”Vi har design, der er langtidsholdbare. Og vi importerer ikke produkter fra østen. Det er sund fornuft, og gør en forskel i forhold til at ændre det, der tidligere har været en brug- og-smid-væk-kultur i produktudviklingen.”

Chrestina tilføjer, at hun som ergoterapeut havde den viden, de havde brug for hos SmartHome, men grunden til hendes ansættelse var Palle og Jans tillid. 

Værdierne i firmaet er grundlaget for det hele.

”Vores produkter sælger sig selv på grund af kvaliteten,” fortæller Chrestina Christensen.

”Men vi lytter opmærksomt til vores kunder og sikrer på den måde både kvalitetsmontering og løsninger. Og det er hemmeligheden bag vores succes.”

Åbningstider

Du kan ringe til SmartHomes kundeservice: mandag- torsdag 8:00-16:00, Fredag 8:00-15:00 og deres hjemmeside er: www.smarthome.dk

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: SmartHome
Flere artikler