Korsholm IF's Oldboys 45+ spillede deres sidste hjemmekamp, som blev en dramatisk og målrig affære. Kampen bølgede frem og tilbage, hvor holdet var bagud 2-4 med kun 10 minutter tilbage. De formåede dog at kæmpe sig tilbage og udligne til 4-4.
Efter kampen fejrede spillerne med grillpølser og øl, mens brænde blev samlet til Sankt Hans-fejringen i morgen. Sankt Hans arrangementet afslutter på festlig vis sæsonen for børneholdene, og overskuddet fra fejringen går til Foldby-Korsholm-Norring Hallen.
Kilde: Korsholm IF