Nyt udekøkken indviet ved sommersfest i Naturværket

dato

Naturværket har fejret åbningen af deres nye udekøkken under den årlige sommerfest. Køkkenet, som brugerne selv har bygget, vil fremover bruges flittigt til madlavning over bål, mindst to gange om ugen.

Arrangementet bød på en succesrig dag, både for brugerne af Naturværket og deres pårørende, hvor alle deltog aktivt i festlighederne. Med det nye udekøkken står Naturværket endnu bedre rustet til at afholde deres populære båldage og skabe nye madoplevelser i det fri.

Mest læste artikler